Garantie en klachten

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@voorsterphilatelie.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Deze zal gratis bemiddelen.

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel wij ( Voorster Service) als U ( de consument) stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door U (de consument) betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Webwinkelkeur Klantenbeoordelingen

WEBWINKELKEURWIDGET

Gastenboek

  • 25-02-2021 - Goedendag. Ik zoek een goedkoop postzegelalbum. Welk type kunt U...  lees meer
  • 19-02-2021 - Sportief ingegaan op een voorstel van mij en de order...  lees meer
  • 19-02-2021 - Beste heer Peters,
    Zegels prima verpakt en super snel ontvangen.

    Toto een...  lees meer
Plaats een bericht
© 2013 - 2021 Voorsterphilatelie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel